♥ Daily sign-in thread ♥

More
10 years 1 month ago #41 by Tushy
Replied by Tushy on topic ♥ Daily sign-in thread ♥
Morning All x

A gorgeous day in store here : )

I am off into the city
Son has been busy with his work
Daughters is off on holidays for a couple of days to the beach

Hope you all have a great day
xx


Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 1 month ago #42 by Memsahib
Replied by Memsahib on topic ♥ Daily sign-in thread ♥
G'devening guys and gals
Just thought I'd pop in and see how the gang's going.

It's been a busy week, and will get busier. Better than being bored!

Welcome back, George. Sounds like you had a great holiday. Inland Qld certainly is fun.

Cheers
Mem

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • sozzled
  • sozzled's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • Site owner
More
10 years 1 month ago #43 by sozzled
Replied by sozzled on topic ♥ Daily sign-in thread ♥
G'day gang *S*

I've just returned from droppin' the Saab in for a service (so I'm relyin' on my pins to get me around today - it's not far to where the car's bein' serviced, about 1½ kilometres). So while I'm havin' a freshly-brewed :|_| of coffee before I head out again to put a couple of items in the mail, I just stopped by to wish everyone a great day.



Cheers

sozz :cheer:

If you think I'm wrong then say "I think you're wrong". If you say, "You're wrong", how do you know?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 1 month ago #44 by Tushy
Replied by Tushy on topic ♥ Daily sign-in thread ♥
Morning All x

It was a hot night here in Melbourne - 30 degrees - and we are in for 39 today

Son went to the beach yday afternoon and said it was packed..our house has been busy since he got back with his friends coming and going lol -- I enjoy it tho

A couple of my friends popped over last nite too - was the perfect nite to kick back: )

Hope you all have a great Wednesday
xx

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 1 month ago #45 by Tushy
Replied by Tushy on topic ♥ Daily sign-in thread ♥
Morning All x

A cooler day today than yday - we got a cool change come through in the afternoon - was 34deg at 9am
Daughter comes back tomorrow : )
Enjoy your Thursday
xx


Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 1 month ago #46 by Tushy
Replied by Tushy on topic ♥ Daily sign-in thread ♥
Morning All x

A cooler day today and we might even get rain, which would be good for my garden which looks all flash at the moment lol : )
My daughter comes back today - I have missed her -- they are up near Wilsons Prom having a wonderful time - its always so windy there tho but is a beautiful place

Enjoy your Friday all
xx


Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 1 month ago - 10 years 4 weeks ago #47 by Tushy
Replied by Tushy on topic ♥ Daily sign-in thread ♥
Morning All x

We got a sunny day in store today : )
Daughters back : ) - telling us of all her adventures up at the Prom, she really enjoyed it, tho she has been there before with us - makes me wanna go back and revisit it lol
Son and his girlfriend were here too(they really bounce off each other them 2 - in sync lol) and mum popped up

We are out to dinner tonight catching up with some friends
xx


Last edit: 10 years 4 weeks ago by Tushy.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 1 month ago #48 by Memsahib
Replied by Memsahib on topic ♥ Daily sign-in thread ♥
Morning all

Went to a friend's last night for dinner. Had a great night, Indian food (she's Indian, and makes the best butter chicken) and great company. We got home not too late (11.30). My darn body clock woke me at the usual time of 5.30, so I'm a bit droopy (no, not drippy, droopy). GWH slept in until 8.30 :cry: . I'm soooooooooo jealous. Still, it's a beautiful day, and I'm determined to go out for a while.

Cheers
Mem

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • sozzled
  • sozzled's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • Site owner
More
10 years 1 month ago #49 by sozzled
Replied by sozzled on topic ♥ Daily sign-in thread ♥
G'day gang *S*

Just taking it easy this beaut' Saturday morning.


If you think I'm wrong then say "I think you're wrong". If you say, "You're wrong", how do you know?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 4 weeks ago - 10 years 4 weeks ago #50 by Tushy
Replied by Tushy on topic ♥ Daily sign-in thread ♥
Morning All x

Sun is out - another lovely day : )
We had a good night catching up with friends last nite then a cple came back here and son and crew rocked up : )
We all had a good laugh
Enjoy your Sunday all
xx


Last edit: 10 years 4 weeks ago by Tushy.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.329 seconds