× We have many talented writers here and we all enjoy getting passionate about some of our pet peeves (eg, Derryn Hinch, reality TV shows, Australians behaving badly, McDonald's food ... anything). Just remember: "what ye shall sow, so shall ye reap" - in other words, be prepared to take lots of criticism! What better title could one give this than ... the Soapbox?

Australian Politics and Politicians

More
10 years 2 months ago #11 by Tushy
Replied by Tushy on topic Australian Politics and Politicians
well said Sozz -- I agree :up:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 months ago #12 by SweetNess
Replied by SweetNess on topic Australian Politics and Politicians
No, let's leave the republican debate alone. :S Or at the very least, start it in another thread.

*•.¸¸ζẃεε†Йεςς¸¸.•*

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 months ago #13 by Tushy
Replied by Tushy on topic Australian Politics and Politicians
LOL Ness and Sozz -- I was joking when I said oooh yeah about the Republic Debate as I know it got a few hot under the collar :P -- but I also said -- wouldnt be the right time to be bringing the Republic in now with what Australia is going through...


Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 months ago #14 by Memsahib
Replied by Memsahib on topic Australian Politics and Politicians
Awwwww, come on, let's start a debate a bout a republic ;-)

Ok, ok. In another thread.

Cheers
Mem

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 months ago #15 by SweetNess
Replied by SweetNess on topic Australian Politics and Politicians
Let's not and say we did. Well, we can say we did, cuz we did. I think the idea of Australia as a republic is a topic on which we all can safely say we should all agree to disagree.

*•.¸¸ζẃεε†Йεςς¸¸.•*

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 months ago #16 by Tushy
Replied by Tushy on topic Australian Politics and Politicians
Ness wrote

Let's not and say we did. Well, we can say we did, cuz we did.


Yeah I am not fussed about having the discussion again as I think we all said what we had to say, unless someone new sparks an interest.
Was alot of good info in that debate and I do hope Sozz brings it over in modified form for us to keep -- hint hint Sozz : ) lol

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 months ago #17 by sozzled
Replied by sozzled on topic Australian Politics and Politicians
You can decide for yourselves about the Australian republic debate question. I've created a poll on the left side of the forum pages. The poll will run for a week.

If you think I'm wrong then say "I think you're wrong". If you say, "You're wrong", how do you know?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 months ago #18 by sozzled
Replied by sozzled on topic Australian Politics and Politicians
The results of the poll are in. The tribe has spoken.


I'll make a start, copying the former discussion, today.

If you think I'm wrong then say "I think you're wrong". If you say, "You're wrong", how do you know?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 months ago #19 by Tushy
Replied by Tushy on topic Australian Politics and Politicians
Good one :P

If any members wanna add to it, it will be there :woohoo:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 1 month ago #20 by Tushy
Replied by Tushy on topic Australian Politics and Politicians
Is this what we pay for our politicians to do

I am getting really sick of this crap - just sack them all
like bloody babies
whoooo cares what they think..

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.346 seconds